NABÓR POLICJANTÓW DO SPAP W BYDGOSZCZY
Dowódca Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji w Bydgoszczy ogłasza nabór funkcjonariuszy na stanowiska w Zespołach Bojowych Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji w Bydgoszczy, których zadaniem będzie prowadzenie działań kontrterrorystycznych określonych w ustawie z dnia 10 czerwca 2016 roku o działaniach antyterrorystycznych.
Ze względu na zadania realizowane przez SPAP w Bydgoszczy od kandydatów oczekuje się:
- wysokiej sprawności fizycznej,
- bardzo dobrego stanu zdrowia,
- wysokiej odporności na sytuacje stresowe,
- umiejętności pracy w zespole,
- umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków,
- dyspozycyjność,
- prawa jazdy kategorii B.
Warunkiem przystąpienia kandydata do kolejnego etapu kwalifikacji jest złożenie raportu drogą służbową, adresowanego do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Bydgoszczy, zawierającego m.in. następujące dane:
- stopień, imię i nazwisko, identyfikator,
- stanowisko, komórka organizacyjna, jednostka,
- telefon kontaktowy (służbowy i komórkowy).
Uwaga: Do raportu należy dołączyć podpisane oświadczenie zawierające informację czy w okresie ostatnich 12 miesięcy kandydat był poddany testowi sprawności fizycznej dla kandydatów do służby w pododdziałach antyterrorystycznych, jeśli tak - należy wskazać datę i miejsce jego przeprowadzenia.
SPAP W BYDGOSZCZY ZASTRZEGA SOBIE MOŻLIWOŚĆ KONTAKTU TYLKO Z WYBRANYMI KANDYDATAMI, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAKWALIFIKOWANI DO DALSZEGO ETAPU POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO, O CZYM ZOSTANĄ POWIADOMIENI TELEFONICZNIE.
Postępowanie kwalifikacyjne obejmuje:
- złożenie raportu,
- testy sprawności fizycznej,
- przeprowadzenie rozmowy z kandydatem,
- ustalenie przez komisję lekarską podległą ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych w Bydgoszczy zdolności fizycznej i psychicznej kandydata do pełnienia służby w pododdziale antyterrorystycznym Policji.
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji do Samodzielnego Pododdziału Antyterrorystycznego Policji dostępne są pod numerami telefonów dostępnymi w służbowej kasiążce telefonicznej.